środa, 9 września 2015

Wybiło ponad 3 500 wyświetleń !




Zbierałam się dość długo aby Wam podziękować za każdy jeden komentarz, wyświetlenie <3. Gdyby nie Wy to ten blog by nie istniał! Na początku chcę podziękować Pysia-misia123 za to że mnie od początku wspierałaś w pisaniu tego bloga! Również dziękuję wszystkim anonimkom, którzy komentowali moje rozdziały oraz wszystkim innym. ! 









Chcę abyście napisali dla mnie jakąś jednorazówkę! Wysyłajcie ją na adres e-mail: weronikakus99@gmail.com

Na zgłoszenia czekam do 2 października do godziny 19:00! Czekają na was atrakcyjne nagrody! 


P.S.  

kolejne opowiadanie się pisze! Będzie to jednorazówka nawiązują do wydarzeń po wybuchu bomby
Martyna stanie na ślubnym kobiercu z...? 

4 komentarze:

  1. Nie masz za co nam dziękować. To my Ci dziękujemy, ze prowadzisz tego bloga. Jest niesamowity. Cieszy mnie to, że Martyna i Piotrek tak szybko są razem. Mię mogę się doczekać obiecanej jednorazuwki. Cały czas dręczy mnie pytanie z kim Martyna stanie na ślubnym kobiercu? Z Rafałem, a może z Piotrkiem( szczerze mówiąc wolałabym, żeby to był Piotrek). Mam nadzieję, ze szybko pojawi się jednorazuwka i opowiadanie...
    Życzę dużej weny. Pozdrawiam
    Nikaa

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana nie masz mi za co dziękować ;) Pysi-misi123 już nie ma, ale to nadal jestem ja xD
    A co do jednorazówki to wezmę udział kochana. Buziolki ;****
    P.s. Czekaj na moje wypociny xD

    OdpowiedzUsuń

Rozdział 47 cz. 1

Tuż po tym jak kamerzysta odjechał para postanowiła nareszcie udać sie do hotelu na noc poślubną. Mimo, że juz mieszkali razem to i tak nie ...